loading...
مرجع کامل اس ام اس در ایران
بنر دوستان


تبادل بنر فقط با پیج رنک 1 به بالا


آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اضافه کردن شکلک به مسنجر 1 844 am6897
نسخه جدید لانچر فوقالعاده محبوب GO Launcher EX v3.03 Final 0 299 mohsen
دانلود برنامه Fun For Mobile برای آندروید 0 1190 mohsen
دانلود همراه بانک ملی برای آندروید 0 657 mohsen
دانلود ورژن جدید مارکت ایرانی برای آندروید 0 498 mohsen
بازی سرگرم کننده Snakes Ladders v1.6 0 458 mohsen
تبادل بنر 0 310 mohsen
آلبوم زیبا و شنیدنی Various Artists به نام دلصدا 0 452 mohsen
دانلود موزیک ویدئو تی ام بکس(تو کلاس) 0 5692 mohsen
موزيك ويدئو آهنگ جدید و فوق العاده زیبای گروه تیک تاک(تنهایی) 0 512 mohsen
موزيك ويدئو موزيك ويدئو جديد و فوق العاده زيبای علی پیشتاز 0 390 mohsen
بازی شوتر جدید HEIST The Score v1.0 0 271 mohsen
دانلود Throttle v6.12.6.2010 – نرم افزار افزایش سرعت اینترنت 0 381 mohsen
نرم افزار نمایش اوقات شرعی جاوا 0 548 mohsen
قفل صفحه اندروید با امکانات فراوان Screen Lock 6.9 0 532 mohsen
دانلود موزیک ویدئو جدید TM Bax(موزیک سلاح ماست) 0 1007 mohsen
دانلود آهنگ دیره اميد حاجيلي 0 542 mohsen
دانلود آهنگ سریال جاودانگی از مازیار فلاحی 0 610 mohsen
دانلود آهنگ گل نازم از مازیار فلاحی 0 455 mohsen
دانلود آهنگ از تو محرومم از مازیار فلاحی 0 652 mohsen
mohsen بازدید : 178 1390/12/18 نظرات (1)

لبریز غزل بیا همی آهسته / چون آیه بخوان مرا کمی آهسته

آهسته مرا رها بکن از سر عشق / تا در تو رها شوم دمی آهسته . . .

.

.

.

ما هرچه دویدیم به مقصد نرسیدیم / از عشق به جز مزه ی تلخش نچشیدیم . . .

.

.

.

دیری است ندیده ام من الماس تنت

عابــر نشـــدم به کــــوچه یاس تنت

تبریز چـــــرا شده است فصل تن تو

خـــــواهم برسم به بندر عباس تنت !

.

.

.

گرچه کردم ذوقها از آشناییهای او / انتقام از من کشید، آخر جداییهای او . . .

.

.

.

نقش ِچشمان ِخمارت ، چه کشیدن دارد ! / سایه ساران ِدو زلفت ، چه لمیدن دارد !

آن قدر خوب و ملیحی که به یک جرعه نگاه / حس مستی لبت طعم چشیدن دارد . . .

.

.

.

بی رویت آینه کدر خواهد شد / آهم در شهر منتشر خواهد شد

چون بمبی ساعتی دلم در سینه / با تاخیر تو منفجر خواهد شد . . .

.

.

.

هیچ میدانی ؟

جای قول و قرارهایمان امن است ، زیر پاهای تو !

.

.

.

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت

شاید از جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد . . .

.

.

.

پر است خلوتم از یاد عاشقانه او / گرفته باز دل کوچکم بهانه او

نسیم رهگذر این بار هم نیاورده / به دست قاصدکی نامه یا نشانه او . . .

.

.

.

شاهزاده ی عشقی که غلامت شده ام / پابند تو و اسیر دامت شده ام

گویند کبوتری وفادار تر از طوقی نیست / طوقی صفتم ، جلد مرامت شده ام . . .

.

.

.

نگی که ما گداییم / نگی که بی وفاییم

ما اهل هر کجاییم / مخلص بعضی هاییم !

.

.

.

اگر چه عاشقی پر شور بودیم / به خود نزدیک و از هم دور بودیم

شب و روز از جدایی می‌سرودیم / من و تو وصله‌ای ناجور بودیم . . .

.

.

.

درد یک پنجره را پنجره ها میفهمند

معنی کور شدن را گره ها میفهمند

سخت است بالا بروی ساده بیای پایین

قصه ی تلخ مرا سرسره ها میفهمند

یک نگاهت به من آموخت که درحرف زدن

چشم ها بیشتر از حنجره ها میفهمند . . .

.

.

.

امشب شب رویای تو بود و تو نبودی / در دل همه آوای تو بود و تو نبودی

 دل زیر لب آهسته تمنای تو میکرد / در حسرت دیدار تو بود و تو نبودی  . . .

.

.

.

هر سحر آفتاب من بودی

همه شب ها شهاب من بودی

 ور شکستم بدون چشمانت

 تو تمام حساب من بودی . . .

.

.

.

دل تنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست / در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست

با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم / بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست . . .

.

.

.

دل خوش میطلبم سیری چند ؟ / پای در بند به زنجیری چند ؟

با چنین باده و جامی ساقی / تو بگو عشق و صفا سیری چند . . . ؟

.

.

.

امشب ز غمت میان خون خواهم خفت / وزبسترِ عافیت برون خواهم خفت

باور نکنی خیال خود را بفرست / تا در نگرد که بی تو چون خواهم خفت . . .

.

.

.

قلب کال مـن

در فصل دست های تــو می رسـد

فصـلی برای تمـــــام رؤیــاها

دستــی برای تمـــام فصل ها . . .

.

.

.

من به زنجیر وفای تو اسیرم چه کنم

گر نیایی به خدا بی تو بمیرم چه کنم

در هوای غم عشق تو ز خود بی خبرم

که من از عشق تو محتاج و فقیرم چه کنم . . .

.

.

.

اشک خیمه زده بر صفحه ی چشم نگرانم

چنـد روزیسـت که دلواپسـم و بـد نگرانم

کوچه از رهگذر سرد غمت زار و گرفته ست

شب بی تابش ماه روی تو برده امانم . . .

.

.

.

کمی گیجم کمی منگم عجیب است

پریده بی جهت رنگم عجیب است

تو را دیدم همین یک ساعت پیش

برایت باز دلتنگم عجیب است !

.

.

.

مـــرا یک شــب تحمل کن که تا باور کنـی ای دوست

چگونـه با جنون خود مـدارا می‌کنم هـر شــب . . . !

.

.

.

دلم را ساده گیر آورده ای تو

نه مستاجر ، اسیر آورده ای تو

تمام رهن قلبت پیش پیش است

نگو بازم که دیر آورده ای تو….!

.

.

.

مایهِ اصل و نَسَب در گردش دوران زَر است / دائمآ خون میخورد تیغی که صاحب جوهر است

کُره اسب ، از نجابت از پس مادر رود / کُره خَر ، از خریت ، پیش پیشِ مادر است

دود اگر بالا نشیند کسرِ شأن شعله نیست / جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است

شصت وشاهد هردو دعوای بزرگی میکنند / پس چرا انگشت کوچک لایق انگشتر است ؟

آهن و فولاد از یک کوره می آیند برون / آن یکی شمشیر گردد دیگری نعِلِ خر است

گر ببینی ناکسان بالا نشینند صبر کن / روی دریا کف نشیند ، قعر دریا گوهر است . . .

برچسب ها اس ام اس عاشقانه , پیامک عاشقانه دی ماه , اس ام اس عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه جدید دی , اس ام اس عاشقانه جدید دی ماه 90 , اس ام اس عاشقانه جدید و دسته اول , اس ام اس عاشقانه جذاب و زیبا , اس ام اس عاشقانه دی 90 , اس ام اس عاشقانه دی ماه , اس ام اس عاشقانه دی ماه جدید , اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید , اس ام اس عاشقانه زیبای دی ماه , اس ام اس عاشقانه غمگین , اس ام اس عاشقی 90 , اس ام اس عاشقی دی90 , اس ام اس عشقولانه , اس ام اس های عاشقانه زیبا و احساسی , اس ام اس های عاشقانه زیبا و جدید , اس ام اس و جملات عاشقانه جدید , اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا و جدید , اس ام اس و متن عاشقانه بسیار زیبا , اس ام اس و متن عاشقانه جدید , اس ام اس , عاشقانه ترین اس ام اس , متن عشقولانه زیبا , مجموعه اس ام اس زیبا و جدید عاشقانه , اس ام اس مخصوص دوستت دارم , اس ام اس کوتاه دوستت دارم , اس ام اس گفتن دوستت دارم , اشعار دوستت دارم , بهترین اس ام اسها , بهترین جمله دوستت دارم , جدیدترین اس ام اس , جملات زیبای عاشقانه , جمله برای دوستت دارم , جمله دوستت دارم , جمله زیبا برای دوستت دارم , جمله عاشقانه دوستت دارم , جمله قشنگ دوستت دارم , جمله کوتاه دوستت دارم , دوبیتی دوستت دارم , دوست دارم , دوستت دارم , دوستت دارم جالب , دوستت دارم جدید , اس ام اس سایت , سایت مخصوص اس ام اس , سایت ویژه اس ام اس , شعر دوستت دارم , قشنگ ترین جمله های دوستت دارم , متن اماده دوستت دارم , متن برای دوستت دارم , متن دوستت دارم , متن قشنگ دوستت دارم , مخصوص دوستت دارم , مسیج جدید , مسیج جدید دوستت دارم , مسیج دوستت دارم , مسیج مخصوص دوستت دارم , وبلاگ اس ام اس , اس ام اس ویژه دوستت دارم , پیامک جدید , پیامک جدید دوستت دارم , پیامک دوستت دارم , پیامک مخصوص دوستت دارم , پیامک ویژه دوستت دارم , گفتن دوستت دارم ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سحر در تاریخ 1348/10/11 و 11:31 دقیقه ارسال شده است

هیچ دلی بی بهانه نمی تپد


نمی دانم


بهانه ها دلگیرند یا دل ها بهانه گیرند...
ممنون که به یادمی


کد امنیتی رفرش
LED سرشیر آب

سر شير ال ای دی LED Faucet

آخرين تكنولوژي روز در منزل و محل کار شما

تغییر رنگ بر اساس دمای آب

آب با دو رنگ آبی و قرمز

تنظيم دماي آب و رنگ و نور متناسب با آن هنگام استفاده

از شير آب را به سرشير ال اي دي بسپاريد

سرشير ال اي دي بدون نياز به برق و باطري كار مي كند

اين محصول به قدري هوشمندانه طراحي شده كه

انرژي لازم را از نيروي فشار آب تهيه مي كنه

سنسورهاي مخصوص به كار رفته در اين محصول

حساسيت بالايي نسبت به دماي آب دارن

بدون نياز به تست كردن آب از دماي آن مطلع شويد...

قیمت :16000تومان

درباره ما
با سلام خدمت شما بازدید کننده گرامی.از بازدید شما متشکرم لطفا نظرات خود را بیان کنید و در نظر سنجی وبلاگ شرکت کنید.اگر برای وبلاگ مشکلی بوجود آمد شما می توانید برای دیدن جدیدترین عکس ها به گالری عکس من بروید. آدرس گالری عکس:pix4pix.plogger.ir شاید شما عکسهایی که در سایت قرار گرفته است را در سایتهای دیگر مشاهده کرده باشید.ما سعی کرده ایم تمامی عکسهایی که در سایت قرار دارد با لینک مستقیم از سرور سایت یا از گالری عکس ما باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • ایران والپر
  • ثبت دامنه رایگان
  • Just 1
  • "اس ام اس و طنز روز "
  • مرجع عکس پیکسه
  • وبلاگ طرفداران رضا یزدانی
  • مرجع قالب و اسکریپت
  • مرجع قالب و اسکریپت
  • رمز و ترینر بازی , نقد بازی , دانلود بازی
  • لينك باكس پيشرفته لينك من
  • ورود بی جنبه ها ممنوع!!!
  • ایران هکس
  • وبسایت اختصاصی GTA
  • بهترین سایت تفریحی خدماتی ایرانیان
  • پاداش
  • اس ام اس|پیامک|داستانک
  • تفریح سالم و باحال
  • سیستم افزایش ترافیک سایت
  • تفریحی و دانلود
  • وبلاگ ارتش سرخ ایران(پرسپولیس)
  • یار دل ها
  • وبلاگ همه جوره!
  • ۩۞۩ دانلود كليپ خفن۩۞۩
  • عکس
  • وبلاگ تفریحی شاهزاده
  • دایرکتوری تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان
  • كلي
  • موزیک روز
  • سیزده بهترین وبلاگ چند رسانه ای
  • دوباره سیب بچین حوا
  • هوانوردی
  • گالری مد پیکس
  • وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری
  • دل نوشته
  • خفن دانلود
  • آگهی رایگان
  • آگهي رايگان
  • قشنگ يعني تعبير عاشقانه اشكال
  • بالابردن بازديدوبلاگ
  • پرتال بزرگ تفریح و سرگرمی ایران
  • روشگاه سنگهای معدني زينتي
  • من و تو
  • وبلاگ تفریحی باحـــال تــو حـــال
  • نتیوس(بزرگتیرن مرجع معماری)
  • دانلود اسکای
  • گرگانیــهــا
  • لطفا کلیک کنید.برای آنهایی که می خواهند در آمدی مادام العمر داشته باشند
  • بهترین وبلاگ تفریحی آموزشی خدماتی ایرانیان ܓܨܓܨ
  • پرتال تفریحی و دانلود
  • دانلود جدیدترین نرم افزارها
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد قالب وبلاگ چیه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 424
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 7,515
  • بازدید سال : 38,994
  • بازدید کلی : 430,883